Monday, February 22, 2010

☆ 。PeRJaNJiaN SeNGaL!!! 。☆

Damn!! Camne la ak leh lupe perjanjian 3 thn lps. Smlm genap 3 thn perjanjian ni. Perjanjian yg d ketuai sape ye?? Pu3 kot. Lupe sudah. Yg pasti bkn ak ketuanya. Keh3 PERJANJIAN FID-DAY-JAR. Sengal punye perjanjian but very kretip. I like!!! Ngeee~ Some of d info terpakse d tutup. Rahsia kerajaan FID-DAY-JAR.

Perjanjian FID-DAY-JAR

Kredit 2 Pu3 cuz igtkn ak akn kewujudn perjanjian ni. Camne leh tetibe tringat blk?? Sume Facebook punye pasal. Klo ikut ramalan kat Facebook, ak kawen 7 March 2012. Means 2 thn lg. Ni bukti ramalan Facebook yg sengal.

Aja punye result!!

Pu3 kawen 3 June 2016. Bukti?? Xde. Pu3 xmo publishkn. Huhu (Knp Pu3?? Knp??) Klo ikut ramalan ni ak akn kawen dlu dr Pu3. Pu3 rase slamat?? Blom tentu beb. Ramalan je nih.

Dhaya?? Blom amik ramalan ni lg kot. Tunggu je nnt. X sabo nih. Cpt2 sket publish ramalan ko tu wahai cik Dhaya. Hehe

Jenuh corok2 umah ak cari perjanjian ni balik. Riso ak org len bce kandungannye sbb ak sndri da lupe pe kandungan perjanjian nih. Korg tu suke merepek sbb tu ak rase kandungan perjanjian ni mcm xslamat je tok d hebahkn.

Asalnye xmo d publishkn ke umum perjanjian ni tp Pu3 soh publish supaya ade saksi len. Sengal Pu3 nih. Hehe Mayb ant kite akn terhilangkn perjanjian ni (mungkin ak le orgnye..hehe sori beb), so ak rase entry ak ni leh membantu mengingatkn korg psl perjanjian kite.

6 SYARAT je pon. Simple but padat. Sape punye idea la letak syarat2 sengal nih. Bkn ak!! Bkn ak!!. Ak hanya mangsa keadaan. Uwaaaa :((

Tetibe ak rase mcm nk batalkan syarat no 3. Kalo Dhaya yg kawen dlu n pilih tmpt kat Sibu, mati le ak nk terbang ke sane pulak. Melainkan.... Dhaya spon!!! Stuju x Pu3?? Ngeeee~ Gurau je. Ak sanggup terbang ke mane skali pon janji perjanjian ni d penuhi. Keh3 Syarat no 5 rase klaka la. Hehe

Syarat-syarat perjanjian

Hope entry ni dpt igtkn korg akan perjanjian kite. FRIENDS FOREVER. Walaupon skrg kite berjauhan, hati kite ttp dkt. Cesss!! Statement poyo. Kah3 Korg, cpt2 la batalkn perjanjian sengal ni. Xsabo nk mkn nasik myk + mkn free slh sorg dr korg. Ngeee~

Ni bukti yg kt 3 da sign perjanjian ni. Jgn ade yg mungkir janji. Ak akn cr sape2 yg mungkir janji smpai ke lobang cacing. Hehe SAYANG KORG~

Tema n sign korg sbg bukti perjanjian

Full version

14 comments:

puteryra said...

weh..ni kali ke dua aku komen...hahaha
mana ntah m=komen aku yg mula2 tu..
hahaha..aku suke jgk post ni!!
ingt ye jnj2 korg nk blnja aku mkn...
hahaha..
aku tggu..
aku nk mkn knyg2...
ingt syarat no 1....huhu

sitihajarabdultalip said...

hahaha sesuke ati je blnje ko mkn...
klo ko yg kne blnaje cmne???jgn terlalu yakin pu3...hehehe
syarat no 1 akan d penuhi oleh org yg kalah iaitu...DAYAH!!!! hehehe

Nur Hidayah Azeman said...

hahahaha.. insyaallah.. kalo aku kawen dulu, nati aku blanje le... jgn risau ok! tp aku rase putri mendahului laaaaaa... lalalalalalala :p

Nur Hidayah Azeman said...

xbaik tau amik ramalan2.. aku xnak amik quiz nie! hahahaha.. (sebenonye dah penah amik pon dulu.. tp result dah hilang! hahaha :p)

sitihajarabdultalip said...

ala dayah...amik la blk..ak nk tau tarikhnye ni....ko g kat wall ak...ko klik je kat kuiz ni...plzz dayah...hehehe

sitihajarabdultalip said...

ak pn rase pu3 akan mendahului...kt kan menghormati org yg lbh tue..xgtu dayah???hehehe yg pasti....ak d tangga yg plg2 slamat...hihi

puteryra said...

ces
aku pny tu terang2 ckp imo 30..
so tgu ler

sitihajarabdultalip said...

ala....bkn btol pon sume tu...hehehe
sonok la men mende alah ni...
skt perut ak gelak...
huhu

Nur Hidayah Azeman said...

haja, betul3.. kene menghormati yang tua.. yang tua akan mendahului.. hahahhaa..

Nur Hidayah Azeman said...

alor puteri, tgk2 mmg tahun nie 2010 ko kawen! ngeh3.. :p

sitihajarabdultalip said...

aah kan dayah...xpe pu3..mulai arini ak akn byk berdoa supaya ko jumpe mr right ko n berkawen taun ni..keh3
bau nasik myk da dkt da ni....hehe

Nur Hidayah Azeman said...

AMINN!! hihihi.. :p
oii... ckp pasal nasik minyak..
aku lapo laa..
baru teringat aku x makan g!
nie gare2 fid-day-jar laa nie!
cess..

Nur Hidayah Azeman said...

oii.. aku sek duk tergelak je pas bace balek perjanjian nie.. n pas bace post2 korg kat blog n fb! hahaha..nak meletopp dah perut aku rase! :p

sitihajarabdultalip said...

cesss slhkn fid-day-jar pulak ye....
xpatot...keh3
perjanjian sengal nih....ak rase idea ko kot dhaya...sengal mcm ko je ayat2 die...hehe
perut ko nk meletoppp...perut ak da ganti baru da sbb da meletopp n berkecai...kahkah

Post a Comment